// Blog
Hoe kies je een callcenter oplossing die bij je past?

Hoe kies je een callcenter oplossing die bij je past?

Het kiezen van de juiste callcenter oplossing kan voelen als het navigeren door een doolhof.​ Maar vrees niet, het is makkelijker dan je denkt! Het belangrijkste is om te beginnen met wat je echt nodig hebt.​ Denk aan de grootte van je bedrijf, de hoeveelheid klanten...

lees meer
Hoe kies je de juiste telefooncentrale oplossing?

Hoe kies je de juiste telefooncentrale oplossing?

Kiezen van de juiste telefooncentrale oplossing voelt soms aan als het ontrafelen van een gigantische knoop.​ Geen zorgen, wij staan klaar om die knoop samen met jou los te maken.​ Essentieel is om te beginnen bij wat jij en je bedrijf nodig hebben.​ Denk aan...

lees meer
Hoe kies je de juiste sip trunk provider?

Hoe kies je de juiste sip trunk provider?

Het kiezen van de juiste SIP Trunk provider is als het navigeren door een doolhof van technische termen, maar met de juiste aanwijzingen wordt het een fluitje van een cent.​ Belangrijk is om te kijken naar betrouwbaarheid, prijs-kwaliteitverhouding, klantenservice en...

lees meer
Hoe integreer je een 088-nummer in je telefoniesysteem?

Hoe integreer je een 088-nummer in je telefoniesysteem?

Wil je jouw bedrijf naar een hoger niveau tillen? Het integreren van een 088-nummer in je telefoniesysteem is dan een slimme zet.​ Dit nummer maakt het niet alleen makkelijker voor klanten om je te bereiken, maar straalt ook professionaliteit uit.​ Maar hoe pak je dit...

lees meer